neděle 14. srpna 2011

Oh my God!

Dnes jsem přijela z Brna. Byla jsem na křtinách mého malého brášky, Honzíka :). 
Nechci o sobě říkat že jsem satanistka, ale tohle vyznání satanismu se mi líbí, je vlastně celý o tom ,,Dělej si co chceš". Hned ráno pro nás přijel táta a odvezl nás do Tuřan v Brně do kostela Panny Marie. Já jsem šla "šokovaně" celá v černém a s pentagramem na krku. Až po čtvrt hodině stání v kostele v lavici mi docvaklo, že křesťani nemají ďábla zrovna v lásce... Tak jsem ho musela schovat. Pentagram jsem schovala do výstřihu šatů, opravdu jsem neměla za potřebí aby na mně přez celý kostel nějakej pobožnej blázen křičel: ,,Ďáblovo dítě, jdi pryč od svatého místa!" no to opravdu ne. Naštěstí si toho skoro nikdo nevšimnul. Po pokřtění mimochodem bráška je svatým jménem Karel, jsme jely do domu mamky Honzíka a tam byla oslava ...

In nomine dei nostri satanas luciferi excelsi... 

1 komentář:

The Evening Star řekl(a)...

No, nic proti, ale já jsem teda křesťan ;) Když myslíš, že je to celý jen o tom, že si můžeš dělat, co chceš..budiž..na to ale nemusíš věřit v satana ;) Moc se to lidem nevyplácí, pár takových znám ;) Ale nebudu ti do toho kecat :-P

Okomentovat