sobota 30. července 2011

Black and white ^o_o^

Na fotce: já a moje sestřenice (ta na pravo)

Tuhle fotku jsem sem chtěla dát jen pro inspiraci, kdyby někdo chtěl zkoušet body painting. Černá kolem očí je barvou na obličej která by mněla podle návodu jít bez problémů smýt z kůže, ale nám se to nepovedlo dopadlo to tak že sestřenka mněla černý obličej. Ta bílá je už temperou ... bíloá barva na kůži vypadala jako šedá a tak jsem ji přebarvila temperou a vypadá to docela dobře ne? Sestřenka má obličej malovaný podle Gene Simmonse, já podle nikoho :D předlohu jsem našla až jsem svůj obličej mněla hotový ... 
Poradím vám aspoň jednou: Barvy na obličej si nekupujte :)
a ta druhá je: nikdy neposlouchejte moje výmysly :D 

1 komentář:

Veri řekl(a)...

Body painting mi přijde hrozně zajímavý, obzvláště když to opravdu někdo umí.
Jinak vám se to také povedlo :-)

Okomentovat