pátek 15. července 2011

10 Důvodů proč nesnáším Justina Biebra.


Jednou jsem tak přemýšlela o věcech které nenávidím a přiša jsem na jednu myšlenku.
Opravdovou nenávist chovám jenom k jednomu člověku a to je Bieber, opravdu mám deset důvodů proč ho nenávidět :D je to docela jednoduché:

1. Je to blonďák
2. Má histerii z pavouků, sice musím přiznat že já pavouky zrovna nemiluju ale tarantule jsou nádherný ^^
3. Zdá se mi že se chová jako správnej děvkař ... omlouvám se fanynkám té malé blonďaté helmičky, ale když vydím v nějakém bulváru jak je napsané: ,,Justin Bieber se rozešel ze svou přítelkyní ale hned den poté si našel novou" možná přeháním ale tohle nemám za potřebí číst ...
4. Je to záprtek :D
5. Je prakticky bohatější než celej náš stát dohromady (čistá závist) :D
6. Je totálním miláčkem médií (opravdu se v každém časopise nechci dočíst jen toho jak ho redakce miluje atd atd.)
7. Chová se jako holka...
8. Už má i svůj vlastní styl (když vidím stádlo kluků kteří do jednoho vypadají jako Bieber a maj na hlavě takový ty ofouklý blonďatý helmičky dělá se mi opravdu špatně od žaludku)
9. Jeho "nová" přítelkyně Sel ... nemám ráda ani ho ani ji tak proč to sem nenapstat :D
10. Deasátý je prostý a jednoduhý: je to totální "šampónek" ...

Taky někdo nenávidíte Biebra jako já? ...
P.S.: neznáte někdo tu jeho antifanynku která ho napadla, ráda bych jí podlala blahopřání a nějakej dáreček ^^
Jo a ještě to tričko na té fotce se dá sehnat tady: http://www.geekshirts.cz/product.php?inIdShirt=699 je opravdu nádherné :)

1 komentář:

The Evening Star řekl(a)...

Souhlasím se vším, já se sice pavouků bojím, ale jinak máš pravdu..ve všem ;) Nesnáším ho ;)

Okomentovat