úterý 12. července 2011

Já za to prostě nemůžu!

Ano řeknu to po pravdě, jsem šopaholik. Opravdu šílený šopaholik, kdo bude v sebemenším bodě pochybovat Niki vám to potvrdí... :D Vybrala jsem si několik věcí, sčítat na kolik by to vyšlo radši nebudu protože by to byly statisíce...

mluvte prosím pravdu: nectěly by jste je? jsou k sežrání ^^
cana: 799,- Kč

malušká úžasná katana♥ sice to je jakási divná béžová alle to mi nevadí je prostě úžasná *-*
cena: 97.690 tisíce! já ji chci! :D

To tričko prostě zbožňnuju :) a není ani tak drahý, přemýšlím že si ho opravdu obědnám :)
cena: 266,- Kč

Já wayfererky miluju♥ ... jedny jsem mněla, ale díky mamce jsem je někde stratila :(
cena: 266,- Kč

Sice death note nesleduju (chtěla bych ale nejedou mi repráky :( ) no slušně a jinak řečeno nevyděla jsem ani jeden díl, ale příští rok bych určitě chtěla jít na animefest  (sama ne to bych nepřežila) a tak už scháním nějakou zajímavou postavu které bych se aspoň trošičku podobala :D
cena: 355,- Kč

Další věcička z death note :D
cena: 88,- Kč

kdyby jste něco z těhle věcí sháněli a nevěděli kde je koupit tak zajděte na etsy.com nebo na e-bay.com :)

1 komentář:

The Evening Star řekl(a)...

Ty boty jsou krásný, luxusní ;) To tričko je taky dobrý, stejně jako ty návleky a ten přívěšek ;)

Okomentovat